Snabb leverans 1-2 dagar | 100 dagars retur

Snabb leverans 1-2 dagar | 100 dagars retur

Din varukorg

Din varukorg är tom

Se våra kollektioner

Hur gör jag en retur?
När du har mottagit smycket har du 100 dagar på dig att slutföra returprocessen. Om returansökan är giltig och korrekt återbetalar vi hela beloppet för din beställning till den betalningsmetod som använts, men inte för att returnera paketet. Du måste organisera försändelsen och det är viktigt att varan packas omsorgsfullt så att den inte skadas.

Hämta din PostNord returetikett här:
https://return.shipmondo.com/callisto-returer
Returfrakt kostar 125 kr.

Hur kan jag spåra min beställning?
När du har lagt din beställning får du ett e-postmeddelande med en orderbekräftelse och ett spårningsnummer. Om det har gått mer än två arbetsdagar sedan du gjorde din beställning och du fortfarande inte har fått ett spårningsnummer, vänligen kontakta oss på support@callisto-jewellery.com så hjälper vi dig gärna.

Hur använder jag en rabattkod?
Du anger din rabattkod i kassan innan du har fyllt i dina personliga uppgifter. När du har lagt till din rabattkod dras rabatten omedelbart av från det totala beloppet. Observera att du endast kan använda en rabattkod per beställning.

Hur ändrar eller annullerar jag min beställning?
Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt med ett e-postmeddelande till support@callisto-jewellery.com så att vi kan ändra eller avbeställa din beställning innan vi har skickat den.

Vad gör jag om min klocka går sönder?
Kontakta vår kundtjänst med information om vad som hänt med ditt smycke och ditt ordernummer. Vår produktion kommer att undersöka din förfrågan och kontakta dig med ytterligare information. Vi erbjuder 2 års tillverkargaranti på alla våra smycken, men den täcker inte skador som orsakats av vatten eller yttre våld när det gäller våra klockor. våra klockor. För mer information om vad som gäller för garantin, vänligen läs våra villkor.

Vad ska jag göra om jag får fel vara eller en defekt vara?
Vi rekommenderar att du som kund kontrollerar att varan är korrekt och i perfekt skick när du tar emot din beställning. Om du har fått fel vara eller om varan är defekt, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 2 veckor för reklamation.

Levererar ni till mitt land?
Vi levererar till hela världen. Oavsett var du bor skickar vi din beställning direkt till din dörr. Om du har ytterligare frågor om våra leveransstandarder, vänligen skicka ett e-postmeddelande till support@callisto-jewellery.com.

Tillkommer det några extra avgifter när jag tar emot paketet?
Om du beställer från ett land utanför EU behöver du inte betala moms. Du måste betala moms och tullavgifter när du tar emot paketet i ditt land. Denna avgift tas ut av kuriren. Kom ihåg att dra av momsen när du väljer ditt land utanför EU i kassan.

Tull och avgifter
Callisto Jewellery ansvarar inte för eventuella importtullar, skatter, tullavgifter, mäklaravgifter eller andra avgifter som utfärdas av din lokala myndighet. Dessa avgifter är mottagarens ansvar och pengarna tas emot enbart av din lokala myndighet. Eftersom dessa avgifter och skatter varierar från land till land kan vi inte ge något uppskattat pris. För ytterligare information, vänligen kontakta ditt lokala tullkontor. Skatter återbetalas inte för paket som nekas på grund av moms/skatter.

Klagomål:
Om du vill göra ett klagomål om en vara som köpts i vår webbshop, vänligen kontakta oss via e-post support@callisto-jewellery.com

Om det är ett giltigt klagomål kommer vi att återbetala hela beloppet inklusive frakt. eller erbjuda oss att skicka en ny vara till dig.

Om vi behöver bedöma varan ytterligare kommer vi att meddela dig om detta, och vi kommer då att bifoga en förbetald returetikett som du kan använda för att skicka tillbaka varan till oss.